oct. 13 2010

Curs virtual sobre conectivisme: “Noves alfabetitzacions i nous entorns conectivistes”.Matricula oberta

Published by at 1:31 pm under General

Al llarg de la història s’ha tractat de reduir la complexitat de l’entorn, tot fragmentant el coneixement per tal de reagrupar-lo en noves unitats que simplificaven la seua adquisició. No obstant això, en el segle XXI la complexitat és entesa com un valor que ofereix significats complets i dota de transparència els processos. Aprendre a gestionar aquesta complexitat, especialment en l’entorn de l’Educació Superior, és l’objectiu d’aquest curs sobre “Noves alfabetitzacions i nous entorns connectivistes”, organitzat per la UdIE en col·laboració amb el SFP.

Els coordinadors del curs són George Siemens (Tekri-Athabasca University), Dolors Capdet (HISSE-Universitat de Barcelona), Paz Villar (Universitat de València) i Beatriz Gallardo (Universitat de València); les sessions síncrones, impartides per George Siemenes i Dolors Capdet, es realitzaran mitjançant Elluminate Live!, i les tutories podran realitzar-se en Aula Virtual o en Second Life.

El curs compta també amb la intervenció d’experts internacionals que impartiran sessions específiques, com Henry Jenkins (Southern California University), Claudio Dondi (EFQUEL) i Max Ugaz (Universidad de SanMartín de Porres, Perú). El curs se celebra del 4 de novembre de 2010 al 17 de març de 2011; consta de 90 hores lectives i ofereix acreditació del Servei de Formació; la matrícula podrà realitzar-se entre el 4 i el 22 d’octubre.

En els propers dies ampliarem aquesta informació, amb programa i horaris detallats, així com els procediments de matrícula per al personal de la UV i per als possibles interessats d’altres institucions.

Inscripció personal de la Universitat de València ( Por favor, hágalo desde la página del Servei de Formació Permanent: http://www.uv.es/sfp)

Inscripció personal externo a la Universitat de València Inscripció Personal Extern UV

No responses yet

Comments RSS

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 9 6 ?